Antar utmaningen av Anna

... kan bli lite genant men det skiter jag i :)

1. Jag är perfektionist, vilket för mig innebär att jag alltid måste ha snyggt och fint hemma! Ingen gammal disk eller smutsiga sängkläder tack!

2. Innan jag lägger mig måste jag kolla att dörren verkligen är låst och att mina kontokort ligger kvar i plånboken. (Det bor massa skummisar i huset!)

3. Jag har nog aldrig varit riktigt kär, men gläds åt de som har varit och är.

4. Mitt hår är viktigare än mitt smink! Rätt prylar ska det va. Graham Webb <3 

5. Jag har växt upp med två familjer. Eller nej tre! Jag har ju min stora farm också med Hestar, Tiger, apor och andra konstiga djur. <3

6. Avskyr folk som inte vet på vilken sida av gångvägen man ska gå på.

7. Är svag för choklad.

8. Gillar inte min kropp. Den är på tok för lik min mammas. Breda höfter och oproportionerliga former är inget jag gillar hos mig själv.


Meningen var att jag skulle utmana 8 personer jag känner med blogg. Men det får bli dem jag känner utöver Anna som jag läser varje dag som får bli utmanade! Skriv 8 (o)vanor / fakta om er själva så vi andra får lära oss något kul!

- Tigern
- Patric
- Veronica

Kramhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju lite kul med utmaningar, visste inte att det fanns här i bloggvärlden, eller är det du som startade den?:)

2009-04-07 @ 19:15:46
Postat av: Tove

Det var jag som skickade kommentaren, blev lite fel för mitt namn kom inte med;)

2009-04-07 @ 19:17:07
URL: http://tandori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0