Are we human, or are we dancer?

Idag när jag vaknade kände jag mig bara så ledsen på så många saker. Förvirrad, vilsen och ledsen. Jag grävde ner mig i känslan några timmar och försökte förstå varför jag kände som jag gjorde och vad jag kunde göra åt det. Jag kom tillslut fram till att inte dra ner mig mer än jag redan gjort den här dagen. Städade lite och tvättade klart det sista jag haft som projekt att tvätta i veckan. Sen drog jag in till stan och tog en snabbfika med Veronica och Kina med sällskap. Det va trevligt, att komma från lägenheten lite. Efter fikat så drog jag vidare till Hornstull och en spinningklass med Gisela. Jag kände mig egentligen inte alls peppad, men när musiken kom igång och jag tog mina första tramptag på cykeln så kände jag den där euforiska lyckan. Lyckan jag bara upplever på cykeln i takt med musikens pulsande hjärta. När Human började spelas drömde jag mig tillbaka till Holland och Trance Energy. Vilken jävulsk fest det va! Jag kommer alltid minnas den resan som en av de bästa. 

Jag vill dedikera det här inlägget till dig Gisela. Du vet inte hur mycket du betyder för mig. Jag är så glad att vi ses någon gång i veckan och tränar. Du får mig att le och idag tog du upp mig ur min deppkoma. Du är så fin och underbar! Vill att du ska veta det. 

Imorgon drar jag till Göteborg över dagen. Jag ska på TURmässan och spana in resebranschen lite, samt gå på två seminarier. Det ska faktiskt bli kul. Såklart ska jag besöka Hollandsmontern där två klasskompisar står och jobbar ^^   

Hoppas ni som läser bloggen får en bra helg! På söndag är det en vecka kvar till sommartid! Yippi!

Kärlek / Mary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0