ASOT 392

Idag har jag haft en toppendag! Vaknade av att solen sken genom persiennerna och åt en långfrukost, för att senare åka in till stan och gå tantpromenad a la stavar med Helén. Vi gick Årstaviken runt och fikade sen i Skrapan. Mycket trevligt måste jag tillägga. Inte alla som fattar hest-skämt som hon gör. Tack för en bra dag tjejen! 

I torsdags spelades A State Of Trance som vanligt på di.fm. Jag laddade ner setet i efterhand då jag inte va hemma den kvällen, och har totalt fastnat för Tune Of The Week. Jisses den rockar sönder! Om Armin spelar denna på nästa kryssning så kommer jag verkligen kola vippen =) Så BRA är den! Lyssna och njut! <3 



Förra årets Hardstyle-låt! This is it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0