Fredagskväll.. och mer därtill!

bondenbar

En bild säger mer än tusen ord brukar man ju säga. I fredags var jag och en god vän på Bonden bar på Bondegatan, Söder, Stockholm, Världen. Vi snackade massa skit och lyssnade på bra musik. Gillade verkligen Bonden bar, första besöket där för mig. Och givetvis måste vi dit den 24:e oktober, då spelar ju Dj Planeten 80-talsdängor! Drack vin och åt brieost med kex. Härlig kväll måste jag få tillägga. Det är kul att vara med min vän, han betyder mycket för mig och kommer säkerligen göra det i fortsättningen också.  

Lördagskvällen blev jag bjuden på bio av en annan kär vän. Vi såg "Righteous Kill". Tyckte den va bra, man trodde att man visste under filmens gång hur det skulle sluta men icke då. Innan filmen drack vi varsinn kopp varm choklad med marchmallows, och marchmallows är för övrigt en grymt bra låt! ^^

Summa kardemumma - Bra helg trots jobb! iaaaay frrrrr, klad hest igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0