Jag vägrar

... dras ner från mitt positiva jag! Jag har de senaste veckorna haft ett otroligt posivtivt "flow". Det mesta har kännts bra och jag har haft ork över till fler än mig själv, tills ikväll. Ikväll satt det stopp, jag orkar inte "ta hand" om andra mer än mig själv. Det är inte hållbart. Så om ni märker att jag kommer höra av mig lite mindre, så beror det inte på att jag inte bryr mig, för tro mig det gör jag så själen gör ont, utan det betyder att jag måste se till mig själv för att kunna ge er andra chansen att andas. För att förklara vad jag menar så kan det beskrivas som en av mina absolut närmsta vänner brukar säga varje gång jag gör det här misstaget att glömma bort mig själv.

- Sätt på dig syrgasmasken innan du hjälper personen bredvid dig. (Precis som du ska göra när du flyger vid en nödsituation!)

Kram till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0