Mycket på gång!

Här har ni en lista på vad som snurrar i mitt huvud om dagarna;

- Skolan - C-uppsats. Vilket bara är roligt!

- Jobbet - Ska jag få jobba kvar? Kommer jag hitta något annat om jag inte får det?

- Ska jag plugga vidare i höst?

- Träning - Vill ju känna mig nöjd inför sommaren. =/


Så det är lite mycket som snurrar i Marys huvud just nu, jag har säkert glömt något.

Hursomhelst, på lördag åker jag och Emeli ner och möter upp Gis och deras vän Djengiz i Düsseldorf för att sedan åka på fest i Nijmegen i Holland. Freaxxshow heter festen. Bara trance (Aly & Fila, Ernesto Bastian, Randy Katana, Bas & Ram m.fl.) och det ska bli superskönt att va med brudarna och bara ha kul i 24 timmar! För det är just precis så lång tid som vi är där ^^ 

Här nere är två klipp med Orup, som för övrigt är min första idol. :D lalalalala! "Åh när hon går förbi, står pojkarna på rad!" :D Även ett smakprov på Bas & Ram som jag ska se på lördag!

Hoppas alla ni som läser mår bra! Ta hand om er bättre än vad jag gör! 

Kärlek / Mary

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0