Sorgsen

Ja.. idag känner jag mig otroligt sorgsen. Efter den korta dagen i skolan drog jag in till soliga Stockholm med pendeltåget och mötte upp en Smurf. Eller rättare sagt Helén. Vi strosade omkring och pratade, och när vi kom till Gamla stan och gick längs med Västerlånggatan upptäckte jag att mitt absoluta favorit-glass-ställe inte fanns kvar! :( Jag såg framför mig en sommar utan min favoritglass. Saffransglass. Fan vad jag kommer sakna det glass-stället! Och min Saffransglass som skulle ha fått smälta nere på bryggan i en strut med mig vid Slussen i sommar! Helt galet att de har gjort om det till ett Ben & Jerry café!!!

Kommentarer
Postat av: testkommentar

2009-04-07 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0