Bölar av glädjetårar

Den där Smurfen och jag va och fikade igår i Skrapan (great att de har en espresso house där, det enda fiket i stan hittills som kan göra grymma lattes!). Underbart mysigt! Idag när jag kom hem läste jag hennes blogg och såg detta;


Det finns få personer som jag anser mig kunna prata med.
Då menar jag inte bara prata allmännt.
Utan verkligen PRATA med, utbyta erfarenheter, få ut något ordentligt ur samtalet, lära mig saker, tänka efter tillsammans, komma fram till slutsatser.

Min sån person Nr. 1 är du Mary!
Helt klart!
Varje gång vi har träffats för att fika, promenera, prata och umgås så känns det som att vi kommer in på livet.
Kommer fram till så mycket bra saker.
Vi håller våra samtal på en väldigt bra nivå.
Vi går på djupet utan att gräva, vi öppnar dörrar som annars förblir stängda, vi stänger fönster som står och drar.
Allt utan att det känns för tungt...

Du är en person jag kan prata med om det mesta, du var där för mig när jag var långt nere för ett tag sedan.
Det behövdes verkligen. Det lilla du gjorde då höll mig över ytan när det var som allra tyngst!
Du är en person jag kan se i ögonen när jag prata med. ( och det är en sak jag har JÄTTESVÅRT att göra)

Jag litar på dig till 110%!
Jag vill dig allt väl i livet!
Jag hoppas att det jag säger har någon nytta för dig i dina tankar, för det du säger till mig hjälper mig!

Mary! Den där underbara Mary!



Jag är så tacksam för dessa varma ord! Aldrig har någon jag känner likadant för skrivit till mig på det sättet. <3 Du är underbar Helén!
Massa kärlek till dig! Du vet att allt du skrivit är helt ömsesidigt. :)

Och för er andra, ni kanske tycker jag är ego, men jag ville bara visa världen hur glad jag är att ha en sådan vän som Smurfen!



Kommentarer
Postat av: Helen

I Lööööööv you! ^^





Mihiiihii!

2009-05-09 @ 16:26:43
URL: http://svartsmurfen.blogspot.com
Postat av: anna

verkligen inte EGO. inte någonstans. det är helt underbart sant! du är värd det så det skriker om det och du ska vara stolt över dig själv! du är världens bästa maria! puss

2009-05-10 @ 16:12:50
URL: http://wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0