Jobb.

Bara så ni vet.. jag lever! Har inte suttit vid datorn på några dagar bara. Det blir så när jag är på jobbet där jag omgärdas av datorer och stark belysning. Jag orkar inte sitta vid datorn på kvällen då. Har nu jobbat i 4 dagar och jag kan helt klart säga att jag behövde pengarna, men fyfan vad ledsamt det är när det är såhär lite att göra. Butiken är roddad och fin men INGA kunder. Jisses. Är superglad att dessa dagar är slut nu iaf.

Jag börjar känna mig väldigt stressad över hela min situation. Jag tar examen om mindre än 2 månader och jag har ett extrajobb.. men jag undrar hur länge till jag kan behålla det nu när det inte är någon försäljning. Jag har börjat söka jobb också.. och jag hoppas såklart på att hitta något innan sommaren eller under sommaren. Om inte så kommer jag plugga vidare.. Det blir Spanska för min del. Om jag ska orka plugga mer än jag redan gjort så ska det vara något kul. Så då är spanska ett givet val faktiskt.

Så.. om ni vet någon öppning på ett jobb så kontakta mig? Jag tar i princip vilka erbjudanden som helst. Bara jag får något att göra.

Hoppas alla haft en trevlig helg med sina nära och kära.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Helen

jag har pratat om fröken här i alla fall ... så du vet. ^^

2009-04-12 @ 19:17:55
URL: http://svartsmurfen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0