Tentaångest, Motivationsbrist och Mardrömmar

Okej.. idag vaknade jag och kände bara att "NEJ, vilken dag!". Har drömt mardrömmar hela natten, känner mig inte utvilad och har bara 2 dagar till på mig att plugga till tentan som är på fredag morgon. Jag hittar ingen motivation idag, den kanske kommer om en stund. Man vet aldrig.

Mardrömmarna inatt var så jobbiga. För att kort återberätta dem så bestod de av mycket nära vänner som har betytt mycket för mig. De stod alla i min hall och jag fick en konstig känsla i magen när de skulle gå. Så jag frågade om vi skulle ses snart igen, varpå alla svarade nej. Då vaknade jag med ett ryck, som vanligt när jag drömmer mardrömmar. Detta var det jobbigaste jag varit med om på länge... Frågan är om jag ska bry mig om detta, eller försöka förstå vad det är som händer.. och kanske göra något åt det?! 

Angående skolan och tentan i miljöekonomi på fredag. Nu måste jag tänka positivt. Jag gör ju mitt bästa, och om inte det räcker så får jag helt enkelt göra om göra rätt. Jag är klar om mindre än ett år nu och jag har kommit såhär långt utan en enda komplettering eller omtenta, snacka om att jag har prestationsångest nu. Ge dig nu Maria! Du kommer klara det här! Lite hardstyle en stund kanske kan ge mig styrka och MOTIVATION, JA!!! 


 


Min ringsignal!




Sommarens låt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0