Udda dag

Ja, var ska jag börja. Den här dagen började väldigt bra men slutade i tårar, och i ett samvete som är rädd att förlora den trygghet jag har byggt upp till de personer som står  mig allra närmast. Ibland förstår jag inte vad jag gör för fel.. vad som gör att hela min värld kan raseras av ett enda samtal och en enda ton i en röst. Jag blir så ledsen och vill helst bara försvinna bort i någon dvala.  Inte behöva ta ställning till någonting. Ledsen. Ensam.

Dagen slutade även med ett orange msn-fönster, vilket jag inte vill öppna. Det är Han, som jag blockade i somras när han hade betett sig som han gjorde och slutade höra av sig. Vad vill han nu? Jag orkar inte med honom, jag blir frusterard och arg över att se att han vill mig något. Passar det nu eller? Vad vill du mig din idiot?

Jag hade tänkt ta upp en sak som jag har tänkt på i detta inlägg, men det får jag ta någon annan dag, när allt känns lite bättre.

Avslutar inlägget med ett klipp på en Coldplay-låt. Bigger Stronger.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0