Uppdatering

Ja.. vi kör en kort uppdatering nu om lite saker som hänt i mitt liv senaste tiden.

Examen - Efter en vårtermin full med stress och jobb med C-uppsatsen blev vi äntligen klara och hade vårt slutseminarie den 2:a juni. Efter en lunch med några klasskompisar åkte jag hem och förberedde inför mitt lilla examensmys som jag anordnade här hemma. Det blev mycket trevligt. Kul att jag fick hit både mina vänner och min familj. Tack till er som kom. <3

Mondaybar Black & White Cruise - Två dagar efter examen var det "äh, vi kör igen!" som gällde. Kryssning i 40 timmar för hela slanten blev det. Jag hade kul faktiskt. En del saker kunde vart bättre men jag är nöjd med det som blev. Bästa på kryssningen var Talla 2XLC:s classic set och Tatsumi Suzuki på Tango <3 Kärlek!

Thaibåten premiär - Söndagen efter kryssningen var det premiär för sommarens bästa uteställe i Stockholm - Thaibåten. Varje söndag körs House och det är alltid sån otrolig stämning där. Kärlek på hög nivå ^^ Denna kväll bjöd Eddy Cabrera på musiken. Electro 4 - ever.

Hesterås - Igår var det partybuss till V-ås som gällde. Underbart bra uppstyrt måste jag säga. Skönt folk, härlig stämning och myyyyys! Amar, Selma, Nick Sinner, Tatsumi och Kambiz, JP Bates och Doter. Tack för att ni spelar så fantastiskt bra! När ni styr upp en till resa kommer jag definitivt följa med igen. Dessutom vann ju Gruppesnusk tävlingen på bussen så vi får nästa resa gratis ;)

Så.. det är väl det jag gjort.. förutom att söka jobb och försöka komma fram till något bra med mitt liv. Nu väntar jag bara på betyg på examensarbetet och samtal från de intervjuer jag varit på. Håll tummarna för mig vänner.

Nedan är två klipp med en DJ jag tycker mycket om. Han har ändrat sin stil lite under åren som gått. Bara lyssna in och höra hur sjukt skön han är - Benjamin Bates.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0